تومبا->خوانندگان->محسن چاوشی->دانلود آهنگ ماهی کنار رود از محسن چاوشی

دانلود آهنگ ماهی کنار رود از محسن چاوشی

دانلود آهنگ ماهی کنار رود از محسن چاوشی

متن آهنگ و دانلود لینک مستقیم آهنگ ماهی کنار رود

متن آهنگ ماهی کنار رود



دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام ماهی کنار رود با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohsen Chavoshi – Mahi Kenare Rood

ترانه: پدرام پاریزی , موزیک: محسن چاوشی , تنظیم: اشکان عرب
ساکسوفون: هومن نامداری , گیتار: بهروز میرزایی
لاکوتا فلوت: امیرحسین کیانپور , گیتار باس: مجید برومند
ساز های زهی: سعید صارم  , میکس و مستر: مهدی کریمی

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام ماهی کنار رود


download none mohsen-chavoshi


" . او م یداند که جغرافیایش کجاست؛ ممکن است از محلی که هست راضی نباشد، ولی م یداند کجاست. شاید از این نظر او موجودی منحصر به فرد است. زبان رکیك در موسیقی هیپ هاپ ایران زبان رکیک از مشکلات ر پخوانی رسمی در ایران بوده و هست، اگر بنا باشد کار رپ به شکلی جدی شود که به موقعیت معمول خودش در جهان نزدیک شود، طبعا فحاشی و شاخ و شانه کشیدن و استفاده از الفاظ رکیک در آن جا خواهد داشت، اگرچه گاه در بهترین کارهای رپ معاصر ایران که از اغلب گون ههای دیگر هنری موسیقی به اعتراض نزدیک شدند، متن ر پنوشته بدون الفاظ رکیک با توان و قدرت نوشته شد و بسیار هم موفق بود. نکته اینکه همزمان با آوازهای زیرزمین سید ابراهیم نبوی شکل گیری رپ در ایران در دهه هفتاد و هشتاد زبان مخفی در اغلب خرده فرهن گهای ایران بخصوص در میان جوانان رایج بود و زبان رایج گف توگوی شهری به شمار م یآمد. توجه کنیم که اگر یک فرانسوی برای تقلید از هی پهاپ آمریکایی باید فحش را به فرهنگ خیابانی بکشاند، ما در فرهنگ کنونی فارسی به طور عادی فحش را استفاده م یکنیم و تنوع و گسترش آن ب هحدی است که کاملا تخصصی شده است. به نظر من هی پهاپ به دلایل مختلف اجتماعی موف قترین شیوه موسیقی متفاوت غربی است که در ایران موفق م یشود. نخست اینکه: رجزخوانی و روکم کنی به عنوان بخشی از فرهنگ هی پهاپ اصولا بخش مهم فرهنگی ماست. دوم اینکه: فحاشی در ایران بخشی بسیار مهم، متنوع و چند لایه در انواع فرهن گهای ماست. سوم اینکه: فرهنگ کوچه و فرهنگ خیابان در ایران از واژ هها و زبان مخصوص خود استفاده م یکند که در بسیاری موارد حتی آهنگین هم هست و شکل هنری هم دارد. چهارم اینکه: حاشی هنشینی از مسائل واقعی زندگی شهری در ایران است. در طول سال گذشته به طور دائم درصد کل جامعه از روستا به شهر منتقل شده و همیشه حلقه ای بزرگ در اطراف همه شهرها )با توجه به نظریه پارک( خرد هفرهنگ آوازهای زیرزمین سید ابراهیم نبوی حاشی هنشینان را حمل م یکردند. پنجم اینکه: اصولا اگر در آمریکا یا فرانسه حاشی هنشینان برای ورود به حوزه هنر رسمی و مورد حمایت، باید تلاش خاصی بکنند تا موفق شوند، و اصولا اخلاق سیاسی و تفکر اغلب هیپ هاپ خوا نهای جهان ضدیت با سرمایه داری و پولدارهاست، در ایران این تفکر خود حکومت است. به همین دلیل اگر بچه سوسولی هی پهاپ بخواند و ادای پابرهن هها را دربیاورد، ممکن است دولت با او مشکل پیدا کند، اما اگر هر کسی از هیپ هاپ خوا نها همان حر فهایی را در ایران بزنند که به طور طبیعی م یزنند، مشکلی ایجاد نخواهد
برچسب های این پست
دانلود آهنگ
آهنگ
آهنگ غمگین
دانلود آهنگ غمگین
آهنگ غمگین محسن چاوشی
دانلود آهنگ غمگین محسن چاوشی

نظرات