تومبا->خوانندگان->محسن چاوشی->دانلود آهنگ چشمه ی طوسی از محسن چاوشی

دانلود آهنگ چشمه ی طوسی از محسن چاوشی

دانلود آهنگ چشمه ی طوسی از محسن چاوشی

متن آهنگ و دانلود لینک مستقیم آهنگ چشمه ی طوسی

متن آهنگ چشمه ی طوسی



دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی با بالا ترین کیفیت
ترانه : حسین صفا ، آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی :

روی هر ضرر باید استفاده ای باشه

باخت باید احساس فوق العاده ای باشه

آه فاتح قلبم فکرشم نمی کردی

رام کردن این شیر کار ساده ای باشه

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

بعد از این به هر دردی مبتلا بشم خوبه

مبتلا بشم مردم مبتلا نشم مردم

از تو درده لذت بخش هر چی میکشم خوبه

من یه بچه شیطون توی کوچه ها بودم

عشق تو بزرگم کرد عشق تو هلاکم کردم

جیک جیک مستونم بود و عشق بازی گوش

مثل جوجه مرده توی باغچه خاکم کرد

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

بعد از این به هر دردی مبتلا بشم خوبه

مبتلا بشم مردم مبتلا نشم مردم

از تو درده لذت بخش هر چی میکشم خوبه

آفرین  به این زور و آفرین به این بازو

آفرین به این چشما آفرین به این ابرو

آفرین به هر شب که بی گدار می باره

با جنون در افتادن خیلی آفرین داره

با تو هیشکس جز من بی سپر نمی جنگه

با تو هیشکس از این بیشتر نمی جنگه

با جنون در افتادم باز کار دستم داد

آه فاتح قلبم عشق تو شکستم داد

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

MP3 – 320

Mohsen Chavoshi – Cheshmeye Toosi

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Cheshmeye Toosi


download none mohsen-chavoshi


" روز ، مخاطبانی مشتاق و رسان ههایی پر از موسیقی بود. رادیو و تلویزیون و برخی نشریات هم خبرها و اطلاعات زرد موسیقی آوازهای زیرزمین سید ابراهیم نبوی راک را بازتاب م یدادند و هم فضای غنی آموختن و فراگیری را فراهم م یکردند، اگرچه هنوز شمار افرادی که به شکل علمی و آکادمیک چیزی بدانند وجود نداشت و شاید هم اگر وجود داشت، بسیاری ترجیح م یدادند از شیو ههای غریزی استفاده کنند. بیش از همه اشتیاق برای تشکیل گروه موسیقی وجود داشت. بهرام سعیدی می گوید: هر کسی هر کاری م یکند بالاخره می خواهد آن را به یک نتیجه ای برساند. فقط برای خودم نبود که دوست داشتم باند موسیقی درست کنیم و برنامه اجرا کنیم. یواش یواش همدیگر را پیدا م یکردیم. اشتیاق داشتیم یک کاری بکنیم ببینیم آیا ما هم می توانیم از سازها و گرو همان صدایی مثل آنها تولید کنیم؟ و از همان موقع شروع شد. البته مثل هر کار دیگری، شما باید راهی طولانی بروی تا بتوانی از حرفه ات یک لقمه نان بخوری. بچ هها ک مکم زیاد م یشدند. هی می خواستند تجربه پیدا کنند. هی باندها جاب هجا م یشد، هی افراد جاب هجا م یشدند. اگر کسی استعدادش بیشتر بود، هواخواهان بیشتری پیدا م یکرد و همه م یآمدند دنبالش و او را م یبردند و باند بازی شروع شد. در حقیقت آنچه بیش از هر چیز اهمیت داشت این بود که فضای موسیقی راک به صورتی مستقل از موسیقی پاپ یا آوازهای زیرزمین سید ابراهیم نبوی دیگر انواع موسیقی رشد کند. اگر چه تقلیدهای ظاهری از گرو ههای موفق فرنگی بسیار دیده م یشد، اما اینکه اغلب پیشروان راک ایرانی از بهترین گرو ههای راک غربی تقلید م یکردند، موضوع مهمی است. بهرام سعیدی به تفکیک ظریف میان موسیقی راک و پاپ اشاره م یکند و می گوید: در موسیقی راک، بیت مهم است، ضرب مهم است که همین ضرب تاثیری می گذاشت روی همه جوا نها. این بیت موسیقی و هیجانی که در آن بود در آد مها هیجان و تحرک ایجاد م یکرد. این باعث شد تا همه خو ششان بیاید. خود شما هم اگر بنشینی جایی و موسیقی زیبا گوش کنی از آن لذت م یبرید. این یک موضوع طبیعی است. آن بیت و تمپویی که موسیقی راک داشت هیجان م یآورد به جوا نها و مردم. در حالی که موسیقی سنتی چنین هیجانی ایجاد نم یکرد و طبیعی است که جوا نها همیشه م یروند به دنبال یک چیز تازه م یگردند که گوش کنند. انتظار نباید داشت که تین ایجر برود موسیقی سنتی هفتاد هشتاد سال قبل را گوش کند. با همین نگاه بود که بهرام سعیدی که هنوز در آغاز دهه . بیت ( Beat ) یا ضرب. به موسیقی راک که از دهه ۰ با بیت لها آغاز شد موسیقی بیت

برچسب های این پست
دانلود آهنگ
آهنگ
آهنگ غمگین
دانلود آهنگ غمگین
آهنگ غمگین محسن چاوشی
دانلود آهنگ غمگین محسن چاوشی

نظرات